2011-03-30 ? 20:49:36

HEJSAN.. haha

Kommer ni ihåg det där jag skrev om att jag hoppades att denna dag inte skulle snigla sig fram?
Det gjorde den inte för jag sov bort halva. Haha.
Råkade olyckligtvis somna i skolans vilorum när jag skulle vila pga otrolig smärta i magen, i tre timmar.
Dumma mig.
Men jag missade ju iallafall inget roligt. Matte, franska och lunch.
Dock var ju lunchen något jag sett fram emot eftersom jag inte ätit något sen kvällen innan så man var ju rätt hungrig. Blev att käka banan och trodde jag skulle spy.
Tål inte lukten, smaken eller konsistensen. Yuck!
Men senare på dagen knöla jag i mig en Billys och lite Festis som satte sig rätt fint i tomma magen. Minus den där vidriga bananen som jag fortfarande får rysningar av.
Sen åkte jag somsagt till staden och träffade Amanda och Lousie. Och jag har haft en väldigt bra dag med två väldigt bra tjejer! Och nu är jag trött. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!