2011-03-07 ? 20:49:47

Hejhejhej jag är bara fjorton år, kom och se på mig, kom och ta på mig!


Såhär såg jag alltså ut i sjätte klass. Så fresh b-rud! Eller?
Sminket: Alltid på. Läpparna: Alltid dränkta i foundation. Självförtroendet: Noll.
Sen får man ju inte glömma hårsprayen som man dyrkade mer än Gud.

En osäker och liten trettonåring som inte visste bättre än att lyssna på vad andra sa och bara hamnade i en massa skit tillslut. Låtsades vara någon jag egentligen inte alls ville vara, men bara för att folk accepterade mig så som jag spelade att vara - så fortsatte jag så. Vilket rubbat liv man levt när man väl tänker efter. Men jag hade ändå väldigt roligt under den tiden också.
Att vara lite vild och galen kan faktiskt lära en mycket. Gott som ont. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!