2011-03-17 ? 17:08:41

"Ha en förbannat jävla bra..." - DEBATT

Kom och tänka på en sak som jag tycker är rätt löjlig och vill ta upp..

De bloggare som inte vågar svära i sin blogg? Men ändå drar vissa riktiga sjömansvisor i verkligheten om dom tillexempel blir förbannade. Wtf?

Tillexempel "F*n vad arg jag blev idag för att det inte fanns någon mjölk hemma, j*vla sk*t!"
Vad är det med dessa jävla stjärnor.. folk fattar ju ändå att dom svär, eller?
Vet inte varför jag började tänka på detta men jag finner det så himla störande av någon anledning.

Visstvisst, gör stjärnor i era svordomar om ni vill - ville bara påpeka att det inte förfinar erat språk om ni nu var ute efter det och att man faktiskt ser att det står "JÄVLA SKIT" under den där lilla stjärnan.. Haha.

Tog upp detta också för att jag alltid svär i min blogg. Är jag förbannad så svär jag långa visor och jag skäms inte för det. ALLA SVÄR. Och ni som trånar efter att få ett "finare språk" tro mig - stjärnorna hjälper inte.
Ni svär fortfarande under den där förbannade stjärnan!!

HÅLLER NI MED MIG?
Kommentarer
Sofie

Där fick du till det! :)

håller verkligen med.

2011-03-17 @ 21:34:54
URL: http://sofienygren.blogg.se/
Anonym

sant!!

2011-03-20 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!