2011-03-15 ? 12:49:50

Godmorgon världen, här kommer jag

Vaknade för en stund sen av ett väldigt roligt telefonsamtal med en kille från en modellbyrå..

Han ville nämligen erbjuda mig en fotografering i stockholm/västerås i slutet på denna månad eller i början på April!
Jag fick även ta med en vän eller familjemedlem på fotograferingen. Så himla roligt!!

Så det är ju mer än underbart, blev dessutom rekommenderad av en väldigt saknad vän som jag inte har haft någon speciellt bra kontakt med på sistone. Så det var ju ännu roligare att hon valde att rekommentera mig av alla! Tacktacktack så mycket underbara du. Du vet vem du är! :-) <3

Kommentarer
A MILLION LOVE LETTERS.

Även fast jag inte ens önskar att min värsta fiende ska få gå igenom samma sak som jag gjort och fortfarande gör, och att jag verkligen beklagar att du känner igen dig i mina texter, så glädjer det mig samtidigt att vi är fler som varit med om liknande saker. Man blir mindre ensam på något vis.

Sköt om dig!

2011-03-15 @ 13:57:15
URL: http://amillionloveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!