2011-03-18 ? 17:37:16

fanny boberg är dagens tjej!

Hej på er!
Sitter just nu hemma hos Fanny och nötar lite dator medans hon sitter och skiter.. Haha. Ikväll hoppas jag på lite party med denna tjej så vi får väl se vart vi tar vägen!
Idag har vi somsagt "gått" hela dagen. Tror jag och ett litet gäng gick i kanske 30 minuter på hela dagen.
Ibland är det bra med vänner som har körkort. Haha, får tacka för det! 
Men nu kom Fanny tillbaka från dasset så jag ska nog avsluta detta inlägg så hon inte känner sig ensam, det är ju inte precis det socialaste och sitta här när man är hos en vän.. höhö. 
Ni får ha en bra fredag, jag hälsar er en god kväll nu för jag tror inte att jag kommer blogga så mycket mer ikväll eller idag. 
Pews!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!