2011-03-07 ? 20:16:50

en födelsedagstös, en dag på stan, en tur hem.

Rubriken säger väl det mesta.
Min underbara lilla vän Mikaela Granados fyllde hela 16 år idag,
så nu är hon lika stor som mig
;-) GRATTIS IGEN SÖTNOSIS!!

Sen efter skolan åkte jag, hon med flera in till stan och fyndade lite grejjor.
Jag hitta ett vanligt svart baslinne (eftersom dom ska sluta med dom på Gina så passa jag på att fylla upp lagret lite), ett slimegrönt nagellack och svart hårfärg till mitt fula hår som Mikaela ska få äran att färga om imorgon! Och sen lite donkenkäk på det med tvillingsyrran såklart ... Sen åkte vi två hem!
Så nu är alla mina pengar så gott som slut igen, jag som kände mig så otroligt rik imorse när jag hade sjuhundra riksdaler i händerna ... Dock ska 300 gå åt till en klasströja, men iallafall!
Men nu ska jag duscha och en hel massa annat! Pews.


Får bli en random bild på min lilla söta kisse Nisse nu, mestadels för att jag inte har några andra bilder och bjuda på!
Kommentarer
Anonym

ska du sluta med dom ? :o



varför det ? :( Var det rea på dom nu?



Du har superfin lbogg, tycker DU är supersöt ! :)

2011-03-07 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!