2011-03-22 ? 21:30:21

Dagens visdomsord, så att säga.

Hej alla!
Precis kommit hem från Elinpelin där jag har pluggat och härjat lite idag och haft det väldigt trevligt och mysigt, skönt att fått ha pratat av sig lite och träffa henne igen! :-)

Haha, ja vad fan kan man säga om dagen? Kaotisk.
Men inget jag direkt bryr mig om.
Känner ingen anledning att behöva göra det heller faktiskt.
Känner att jag är trött på att älta saker i huvudet en längre tid, det som skett har skett sen går man vidare helt enkelt. Finns det inget att bry sig i eller känna skuld för så skiter jag i det. Ärligt.

Är less på att folk som tror att dom känner mig ska började argumentera emot min egen personlighet. Töntigt. Omoget. Onödigt.
Den som känner mig själv bäst är väl ändå Jag om någon. Haha.
Men så kan det gå om man olyckligtvis beblandas med riktiga nötter.
__________________________________________________________________________________________

Övrigt så mår jag bra, känner att livet flyter på som det borde göra och jag är lycklig för det jag blivit av med nu och det jag har! Med detta menar jag mina riktiga vänner, min familj och mitt liv som jag kommer lyckas med även om vissa människor faktiskt inte tror det och till och med varit så arroganta och respektlösa att dom sagt det personligen. Hjärtlösheten tar aldrig slut och så kommer det fortsätta för människor som inte kan hantera varken sin ilska eller sina känslor.
Men ord är bara ord och kan inte skada mig, så det är ännu en sak jag faktiskt skiter i. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!