2011-03-19 ? 21:07:35

Call 911

Sitter hemma hos Fanny och har nyss tagit mig en liten ryk.
Note to myself: stop it.
Blir en lugn hemmakväll hos Bobergs med körslaget och lite sånt där!
Först tänkte vi dra ut på något men vi insåg sen att man bor så jävla dåligt till att det inte finns något som händer häromkring.. :-)
Men det gör inte mig något. Nångång ska man väl ta det lugnt!
Ber om ursåkt för den dåliga uppdateringen också, men så är det om man har ett liv vet ni. Haha.

Gårdagen var väl händelserik den också.
Fjollor finns det gott om i detta land kan jag ju intyga.
Vissa människor borde ju spärras in på säter.. Fifan för äckliga småkryp.
Kom hem rätt så sent också, trött var man också så fort somnade man iallafall. Fint dä.

Och idag har jag och Fanny bara setat vid varsin dator och kanppt prata med varandra. Socialt! Haha.

Men nu ska jag titta på körslaget. Vi hörs väl mer imorgon. Pews på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!