2011-03-02 ? 14:09:16

Bastu, bastu, bastu - bada bastu!

Hejsan alla!
Spenderade natten hos Dennis med han och många andra trevliga folk och badade lite bastu, knäppte ett par öl och hade det bra.
Och en grej som bara är för rolig som jag måste berätta, haha.
Anders Kalles måste ha tvångtankar av något slag.

Han tvingade både mig och Dennis att sova brevid honom inatt för han totalvägrade att sova ensam. Och jag skojar inte. Han bönade och bad hur länge som helst. Och jag & Dennis skratta och skratta för att han betedde sig så fånigt. Men han var stenhård på att inte sova ensam så envis var han iallafall.
Och man ställer väl upp för sina vänner så vi sov väl med honom.
Vilket slutade med att jag hade en fet röv i magen halva natten.
Haha!!
Vi hörs senare, pews. ♥

Gullig bild på mig som jag tog när jag kom hem idag.. Osminkad och jävlig. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!