2011-03-04 ? 11:58:38

BAD UPDATE

Hejhej, hemskt mycket hej!
Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har haft fullt upp och det har jag fortfarande.
Ska göra mig iordning och äta sen är det bara att ta första bästa buss in till stan där jag ska tillbringa hela långa helgen med min lilla prins som varit borta hela veckan. :-)
Tror inte jag kommer att uppdatera så mycket under helgen för nu vill jag spendera så mycket tid som det bara går med honom, så då lägger jag bloggen åt sidan!
Men nu måste jag kila vidare, lovar en bättre uppdatering nästa vecka!!
PEWS. ♥
Kommentarer
ANONYM

har du en pojkvän?

2011-03-04 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!