2011-03-24 ? 22:44:22

22:44

Oj, oj, oj.. det har varit en lång, stressig men väldigt bra dag!

Tatueringen sitter som ett smäck och jag kunde inte ha varit gladare just nu faktiskt.
Och nej, det gjorde inte ont. Det kittlades! Haha, blev obekväm känsla i hela armen ända upp till boobisen.
Dock har jag tre prov imorgon så humöret sjönk precis någon grad nu när jag insåg att jag inte kan skita i dom heller. Speciellt inte i matten. Behöver alla Godkända betyg jag kan få där!
Senare imorgon eftermiddag far Moi, Elin och extremt saknade Amanda Robertsson till Linghed där vi röjer sönder på en 20 års fest för en vän till oss. :-) Kommer bli en toppenfredag med mina toppenvänner!
Nu har jag nog inte så mycket mer och säga, så jag ska nog lägga mig och sova för ännu en stressig och förvirrad dag i skolan likväl som efteråt. Godnatt alla haters and lovers! Haha, pews. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!