2011-03-15 ? 15:42:01

#15 - ETT PINSAMT ÖGONBLICK.

... Hände för någon minut sen.
Pappa letade efter sina chokladbollar som han nyligen köpt, och fet som jag är så råkade jag visst äta upp dom i hopp om att han skulle glömma bort det. Haha.
Nu kom han såklart och frågade vart dom var till hela familjen och jag kände is i hela magen.
Så till sist frågade han mig och såhär löd konversationen:

- "har du tagit mina chokladbollar?"
- "ett par kanske..."
- "finns det några kvar..?"
(han märkte att jag blåljög för honom)
- "... egentligen inte"

*skratt från hela familjen i 5 minuter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!