2011-03-09 ? 21:01:33

#13 - MINA FAVORITSAKER.

NUMMER ETT - MIN KAMERA
Namnet på denna skönhet heter Canon IXUS 130 och har 14.1 grymma megapixels att bjuda på, en nästan dregelframkallande macrofunktion och även en lite lustig fisheyefunktion. Självklart fins det många, många andra härliga inställningar och funktioner på denna vackra sak.
Denna hamnar etta på min lista för att jag alltid har användning för den och för att den slätar över den fortfarande pågående sorgen för min gamla kamera som brakade i golvet för ungefär 2 år sedan.



NUMMER TVÅ - MIN PARFYM.
Denna goding fick jag i julklapp av mina föräldrar och jag fullkomligt älskar den! Den luktar inte för starkt så jag får ont i huvudet, och inte heller för "mesigt" så man inte lägger märke till den. Utan den luktar hela dagen ut så man kan sätta näsan i vädret och bara njuta.
Mina damer och herrar: BRITNEY SPEARS - RADIANCE.



NUMMER TRE - MINA SKOR.
Dessa köpte jag för lite mer än ett halvår sedan på TEAM SPORTIA i Falun. Jag fick dom för 600 riksdaler även om de kostat 700 innan, men det var rea och det gladde jag mig för.
Dessa "vinterskor" gick inte hem hos mor eller far men det struntade jag i, jag har överlevt den värsta vintern med dom och dom är fina än. Björn Borg skorna!


NUMMER FYRA - MIN SMINKPALETT.
Den använder jag nästintill varje dag, även om jag ska till skolan, på fest eller liknande.
Den är alltid min räddare om jag känner mig för tråkig en dag, för sånt avskyr jag. Den bjuder på 42 olika färger från grönt, lila, rosa, blått och många andra vackra skuggor! Min mor köpte den på Lindex tror jag från märket Viva La Diva. Brukar vanligtvis tycka att deras produkter suger rent av, men denna älskar jag!


NUMMER FEM - MIN SPOTIFYLISTA.
Där har jag all min absoluta favoritmusik i alla möjliga olika sorter, även om vissa låtar faktiskt är bättre än andra så gillar jag dom iallafall! Listan heter OH SO AWESOME och den tänkte jag faktiskt länka till er.
Klicka bara på bilden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!