2011-03-21 ? 08:16:02

08:02

Godmorgon ni som orkat ta er upp såhär dags!
Precis gjort mig klar för skolan nu och räknar inte med att det kommer bli särskilt roligt på någon plan. Är lixom inställd på det idag.

Efter skolan ska jag iallafall till tatueraren och stannar väl där en stund för han måste veta hur tatueringen ska se ut, rita upp den, se om den passar och en massa annat..
Så på Torsdag tatuerar jag mig om allting går rätt, vilket jag tror.

Nu ska jag äta lite frulle, borsta gaddarna sen åker jag till skolan!
Bloggar nog mer ikväll när jag är hemma och kan ta det lungt, vilket jag egentligen inte kan för jag har en massa prov och arbeten och bli klar med och plugga inför..
Menmen! Det är så det är att gå i nian. Urk.
Hörs senare! Pews. ♥


My eye. Eh-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!