2011-06-06 ? 22:21:21

visst är det härligt att vara vid liv en dag till?


Nu sitter jag här. Varken glad eller ledsen.
Känner en liten oro i magen, ett irriterande pirr som stört mig sen igårkväll.
Det var verkligen ingen bra dag för mig. Idag är jag singel, men inte sökande.
Just nu försöker jag njuta av det jag har och tränger bort tankarna på det jag förlorat till hälften.
Men jag är ändå glad, så glad att jag fortfarande sitter här. För jag ger inte upp. Jag är en stark människa. Det vet jag nu.
Och alltid haft ett vetande om en lång tid. För varje motgång jag upplever, stärks mitt inre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!