2011-06-09 ? 11:38:28

This is my last real day in my school. Weird? Oh yes.

Känner mig helt uppriven. Haha, dramaaa. Nej då.
Men ärligt talat så är jag lite ledsen för att det är min absolut sista dag i Bjursåsskolan 7-9. Och idag är det 9ornas avslutningsmiddag. Åh, gråtagråtagråta.
Känns konstigt att vi slutar redan imorgon. Känns som att det är minst en vecka kvar innan det är slut.
Huvudet hänger inte riktigt med mig utan ligger ungefär en vecka efter kroppen som är redo att leva livet och bara vill ta sommarlov. Det är ungefär så det är. Hjärnan vill stanna med hjärtat vill gå. Aldrig kan dom komma överens om nånting! Haha.. otroligt roligt.
Men nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till skolan. Tog ju mig några timmars extra sovmorgon idag så att jag kommer precis i tid till avslutningsmiddagen.
Vi hörs. Pöss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!