2011-06-07 ? 00:13:28

Så blev det plötsligt natt

Kände mig deppig och sårbar den här timman som gått så jag unnade mig lite frisk mjölk och två arraksbollar bara för att jag kände mig värdig lite gott.

Tänker inte vara mesig och tycka synd om mig själv och jag vill inte ha något medlidande.
Men som ni redan vet så är bloggen min enda fristad just nu.
Det är hit jag vänder mig då jag inte känner för att prata med någon alls. Bara få ut alla ord, meningar, tankar för jag klarar inte av att bära dem med mig under längre stunder. För sån är inte jag. Inte längre.
Vet inte riktigt vad jag ska säga. Är väldigt sårbar, öppen och en gnutta fundersam på det mesta just nu. Jag behöver finna ro hos mig själv. Jisses, jag låter som en riktig hippie. Men det är så.
Jag och min kropp är i kaos. Så jag behöver ta det lugnt, vila huvudet från allting och bara låta det mesta sjunka in nu. Det var längesen jag gjorde det sist. Om det ens hänt.

Ingen som nu läser min blogg behöver läsa detta, för jag skriver endast detta inlägg och kanske några till för min egen skull. Jag kräver inte erat intresse just nu för idag och möjligtvis några dagar framåt i vissa inlägg, så bloggar jag inte för att göra er glada, nöjda och så vidare.
Men ni ska veta att ni är guld värda allesammans. Iallafall idag.
Kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!