2011-06-21 ? 01:27:15

Nördig lista.

SVARA ÄRLIGT...
1. tycker du om någon nu? - ja.
2. har du skolkat? - ja.
3. varmt eller kallt? - varmt.
4. soligt eller regn? - soligt.
5. fanta eller cola? - cola.
6. är du nyttig av dig? - haha nej.


OM DIG...
1. Hur lång är du? - 1.72.
2. Vart bor du? - i skogen, haha.
3. Är du nöjd med ditt rum? - snart så! renoverar det.
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - mellanblond.
5. Vad väger du? - 51.
7. Har du någon sjukdom? - acne.
8. Är dina föräldrar skilda? - nope.
9. Gillar du skolan? - ibland.
10. Hur svarar du i telefonen? - ja, hallå?

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? - japp.
2. Sjungit? - ja.
3. Blivit kramad? - ja.
4. Känt dig fånig? - haha ja.
5. Saknat någon? - ja.
6. Dansat galet? - nja, det vet jag inte..
7. klippt håret? - nej.
8. Gråtit? - nej.


KÄRLEK...
1. Är du singel nu? - japp!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - ja.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - japp.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - fyfan ja.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej.
7. Har du varit på en blind-date? - nej.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - absolut.
9. Saknar du någon av dina ex? - mycket.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja
11. Brukar du tänka på dina ex? - ja.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - finns många.
13. Har du nån bästa vän? - jag vet inte.
14. Är du ofta med dina vänner? - jadå.
15. Vad brukar ni hitta på? - haha.. för mycket.
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - självklart.
17. Vem vet mest om dig? - mikaela granados.

Kommentarer
mikaela granados

har lite mycket just den här veckan och början av nästa, pgr av hunden kommer komma. Men sen tycker jag vi får ta och träffas lite du och jag, :-) <3

2011-06-21 @ 12:12:33
Alexandra Skoglund

Absolut!! :D <3

2011-06-21 @ 14:31:07
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!