2011-06-30 ? 01:41:42

men jag döööör ju

Förlåt för den sinnessjukt dåliga bloggningen flickor, pojkar och alla ni shemales runtom i världen!
Har varit på äventyr med min storasyster Hanna Västiään, som självklart inte är min riktiga storasyster men det har varit en grej vi kört med nu i ett par år.
Nu är jag iallafall hemma och försöker lugna nerverna efter dessa två riktigt bra dagar. Ibland så behöver man en redig dos av Hanna för att överleva NÅGRA år till, iallafall!

Imorgon blir det nog att bara vara hemma och jobba på brännan som jag lyckats vifta bort från kroppen på något vänster. Är ju likblek! Det går ju inte alls.
Och på lördag får jag iväg till Big Lake Run med Hanna och några av våra ytterst schnela vener. Lär ju bli kul och se vem som dör först så att säga. Haha.

Hottie! nummer? Nä.. Aja, såhär såg jag i för två dagar sen iallafall.
Jag vill klippa sidecut. Nuuuu.
OCH SEEEER NI MINA NYA TAPETER ELLER?! Sjukligt snygga jajemen!
Kommentarer
Anonym

riktigt snygg du är utan smink, mera av det (y)

2011-06-30 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!