2011-06-27 ? 04:37:39

men hjälp, du var visst en tönt

Bara jag som får ryck på ungdomar som tror sig vara bättre än precis alla andra?
Alltså dom toppar seriöst min top-5 lista på saker jag tamefan inte tål. Vad är det med er?! Fan ta en jävla alvedon och skippa mensvärken eller vad det nu är som gör er till arroganta slappfittor.
Usch jag kräks fan på er. Eller nej, jag tänker faktiskt vara ond och peka ut en enda person. Dig. Herregud.
Nu är jag så pass skärpt att jag inte hänger ut dig så att det inte blir en massa snack för här skriver jag precis vad jag vill och ingen kan anklaga mig för något eftersom inget har ett namn på personen. Du är en falsk, bitchig och schizofreniskt jävla avskum. Åhhhh dig vill man ju tamefan bara radera från jordens existens.
Usch, nu ska jag sova. Godnatt.
Kommentarer
Anonym

Varför gjorde du och daniel slut?

2011-06-27 @ 11:53:53
Louise

men lilla sanna lugna sig ;). men du är då för jävla skön när du skriver och är arg samtidigt !

2011-06-27 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!