2011-06-13 ? 23:34:53

men fyfan vad kallt det ska vara i det här bygget då

Snoret bara rinner! Jag bad aldrig om att få agera ett levande vattenfall?
Men hej på er alla glada, sura, ledsna, självmordsbenägna, det var väl att tag sen ni fick en ordentlig uppdatering av mig nu. Iallafall så känns det så. Därför tänkte jag leka snäll bara för eran skull.

I helgen så har känslorna varit upp och ner, hit och dit och gud vet var nånstans.
Varit så äckligt tankspridd så att jag nästan mår lite dåligt av det.
Fast ni känner nog mig vid det här laget, mina trogna läsare. Sån är jag.
Så jävla tankspridd jämt och ständigt, för alltid är det något.. Haha.
Men idag har dagen varit jävligt bra, även igår även fast man kanske inte gjorde så mycket så var Hanna ett förjävla bra sällskap och sovkompis inatt. Och idag har jag Louise och Trulsa att tacka för en dag fylld med skratt och missöden som bara dom kan hitta på.

Är glad att jag har såna himla bra vänner.
Utan dem så hade jag förmodligen inte setat här idag. Om jag ska vara ärlig.
Många säger ju så "utan dig vore jag inget" och många menar ju det naturligtvis, men många gör det även inte alls.
Men i mitt fall, så gör jag det. Utan alla mina vänner så hade jag aldrig känt mig duglig till något, för det är alltid mina vänner som lyfter mig upp och hjälper mig på fötter när jag ligger nere på botten. Och det kan jag aldrig vara nog tacksam för. Även om jag kan vara dålig på att visa det, så bryr jag mig om er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!