2011-06-22 ? 21:10:48

"looking good from tip to toe, what you waiting for lets go!"

Alkohol. Alexandra Stan. Kvällens sol. Detta består min kväll av!
Och såklart min fulla mamma och halvklena storasyster som verkar supa ikapp? Haha! Pappa är på jobbet. Tack och lov.
Annars hade jag väl inte fått smaka en droppe förstår man ju. Tur att oskrivna regler är till för att brytas, aiiight?

Sitter och nötar dessies nya låt som jag faktiskt tycker riktigt mycket om!
Börjar otroligt nog tycka att tjejen inte är så hemsk trots allt. Även om hon överdriver den där "vuxna" sidan av sig självt som hon spelar så börjar jag få mer respekt för henne. Hon verkar ha insett att provosering och omoget beteénde inte är någon direkt höjdare. Go you giiiirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!