2011-06-23 ? 02:27:01

"halv åtta hos mig" hehehehehh

Hatar mig själv för att jag fortfarande är vaken.
Varför är jag vaken när jag ska upp halv åtta? Frågar mig själv gång på gång om jag verkligen är dum? Tydligen. "You can put the blame on me..." som i Akons låt, hahaha. Vilken glassig humor jag har! Nästan så folket skrattar ihjäl sig när jag drar mina höjdarskämt. Nej, förlåt. Är inte meningen att ta död på er.

Nej fyfanken alltså. Godnatt på er så hörs vi imorgon igen! Kommer föressten ha jävligt ont i armvecket eftersom jag ska bli plågad och pinad av alla läskiga AT-läkare på vårdcentralen, som förövrigt suger på att ta blodprover.. Ofta man VICKAR på nålen när den är inne i venen? DET GÖR ONT ERA... JA, LIGISTER!
Åh gud, godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!