2011-06-16 ? 23:56:59

dör tråkdöden

Ja eftersom att kvällen inte slutade som den skulle och efter ett givande bråk med far, som slutade med att jag inte tänker prata med gubbjäveln de kommande dagarna, så bestämde jag mig för att fixa om headern när jag ändå dör tråkdöden här. Inte så mycket fix och pill, mycket lik den förra men kände för något enkelt och halvsnyggt den här gången också. Ska fixa till designen när jag orkar också. Men inte idag. Lite uppriven fortfarande.

Jag vet, jag vet. Jag borde verkligen inte skriva alla dessa saker jag känner just nu eftersom de går över det mest privata delarna i mitt liv, men jag just nu så vänder jag mina tankar mot mig själv och vägrar prata med någon. Så bloggen blir min bästa vän. Iallafall idag.

Men nu är jag trött och hoppas att morgondagen slutar bättre än denna.
Jag börjar lära mig nu att jag aldrig får backa tillbaka, bara se framåt.
Även om det är läskigt svårt vissa gånger så får jag inte. Jag måste lära mig att vara utåtriktad - och inte tvärtom..
Men godnatt på er, hoppas ni sover gott. Kramis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!