2011-06-23 ? 09:22:17

bägaren rann över

Goodmorning sunshines! Till skillnad från mig.
Blodprovet gick förvånansvärt bra och nu sitter jag här och känner mig lite småyr. Är faktiskt ganska arg. Ärligt.
Stör mig på människor som tror sig veta allt om allting och låtsas att dom är höjdpunkten på planeten. Fy vad sånt äcklar mig verkligen. Och hela morgonen har jag blivit utsatt för en massa stroppar som tär på mitt humör. Så nu är jag lite less och allmänt trött på halva befolkningen. Typ.
Men jag orkar verkligen inte bry mig om det även om jag verkligen råhatar översittare så vet jag att det ändå inte är värt besväret. Men ibland måste man göra sig av med lite ilska och det är fanken nu. Och det känns redan bättre.
Sorry guys, bägaren rann över nån droppe visst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!