2011-07-06 ? 03:21:09

världens bästa låt helt klart


Jag får en äkta rofylld känsla i hela kroppen när jag hör den här låten.
Det finns inga bra ord som kan beskriva den här utlimata jag-har-precis-allt-jag-behöver-för-att-nå-mina-mål-och-lyckas-i-livet känslan.

Jag vet inte vad det är med mig och musiken men den berör mig på ett underligt men fantastiskt sätt. Jag tycker allting som har med ljud, toner, stämmor osv att göra är helt underbart. Musiken gör mitt liv så jävla mycket bättre ibland.
Oftast räddar den mina absolut sämsta stunder.
Små ting kan göra otroliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!