2011-07-07 ? 00:51:06

fem små sanningar...


♥ Jag är utseéndefixerad. Jag måste så gott som alltid tycka att jag ser helt okej ut, annars kan jag få ångest. Detta beror dock på ett svajande självförtroende..

♥ Mina största rädslor är mörker, små utrymmen och att vara på platser som jag inte vet något om.

♥ Jag tänker ofta på döden. Jag är inte självmordsbenägen utan finner detta ämne väldigt intressant eftersom det är så få som pratar om det öppet.

♥ Skulle jag få välja att vara vilket djur jag ville skulle jag vilja leva som en apa. Bara för att se hur stor skillnad det är på människornas och deras sätt att tänka.

♥ Jag har alltid drömt om att få vara ett "ensamt" barn. Jag vill alltså veta hur det känns att inte vara tvilling. Självklart önskar jag inte bort min tvillingsyster men jag vill veta hur det skulle vara att bara vara "en" person.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!