2011-07-04 ? 19:23:04

Fånig lista i brist på liv.

1. Vem var du senast med? Min storasyster, och resten av familjen - tvillingen.
2. Är du singel? Kan du ge dig på.
3. Vad hör du just nu? Sporten på radion i köket..
4. Vad har du för planer i helgen? Ingen aning!
5. Om du var fast i ditt rum i tre dagar med ditt ex, vad skulle du göra? Jag skulle ha jävligt kul eftersom han är en härlig kille och umgås med!
6. Vilken är den senaste killen du pratade med? Mejar Darwich.
7. Vad tycker du om tatueringar? Totalgrymt!

(Min!!! Wiie)
8. Har du någonsin sagt att du aldrig mer ska älska någon? Nej.
9. När var du senast riktigt arg? I husvagnen i rättvik, igår morse.
10. Den värsta "konsekvens" du fått göra? Haha, vet ej.
11. Vad tror du personen du gillar gör just nu? Gillar inte någon. :-)
12. När gjorde du senast något som du visste var fel? Ett tag sen.
13. Hatar du den senaste killen du "hade något på g med"? Verkligen inte.
14. Har den personen som sårat dig mest, bett om ursäkt? Japp!
15. Vad är det största misstaget du gjort? Haha, ingen aning.
16. Är den personen du kysste sist, den personen du kommer kyssa nästa gång? Möjligtvis. ;-)
17. Har du gillat någon äldre än dig? Jajamen.
18. Har du kysst den senaste du smsa med? Hahaha, jaaaaa.
19. Vad gjorde du förra helgen? Drack öl?...
20. Brukar folk säga att du pratar för fort? Ja, och att jag mumlar. Haha.
21. När sov du senast med någon av motsatt kön? Igår morse.
22. Tror du andra kommer döma dig från vad du har svarat? Det skiter väl jag i.
23. Finns det någon av motsatt kön som betyder världen för dig? Absolut. Och mer ändå.
24. Är det svårt för dig att komma över någon? Mycket. Men det går.
25. Kommer du bli sårad av någon snart? Och hur ska jag kunna veta det?
26. Vad ser du mest fram emot just nu? Värme!
27. Vad är det pinsammaste du har gjort? För mycket.
28. Vem vill du helst träffa just nu? MIKAELA!
29. Finns det saker i ditt liv som förändrat dig? Väldigt många.
30. Vem älskar du mest på hela jorden? Vilka* Alla mina underbara vänner. Dem enda jag behöver.
Kommentarer
Akkeboii

19. Vad gjorde du förra helgen? Drack öl?... coolt xDxP!!xPxD

2011-07-04 @ 20:18:27
Alexandra Skoglund

fjant.

2011-07-04 @ 21:50:36
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!