2011-07-31 ? 21:49:48

när natten faller på, lägger sig alla de små.

Sitter just nu och tar det väldigt lugnt. Hör radion sjunga sina sånger i köket och ett svagt mumlande från teven inne på mitt rum. Samt några hesa, men få andetag från lilla kissen som ligger sovandes bakom mig. Wonderful.

Imorgon åker jag upp till Rättvik och stannar där över natten hos Filiph i hans husvagn. Ni vet den jag bodde i på Big Lake Run? Haha, lär bli roligt..
Visade sig att dem har 20 plattor öl så det här kan ju bli skoj på många olika vis. Det här blir faktiskt mitt fjärde år på Classic Car Week! Rätt coolt. Men det första året var helt enkelt bäst. Hela den sommaren var som en bra bok man gärna skulle kunna läsa om och om igen.

Kiara och Kovo verkar iallafall vara lugna nu, förutom att alla ska vara där och titta, peta och störa dem hela tiden.. Men nu har vi byggt en liten "sovlåda" åt dem och inrett den lite halvhjärtat. Haha. Och när dom känner sig som hemma ska jag försöka börja träna dem. En kul hobby kanske! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!