2011-07-17 ? 23:20:10

you got a brave heart


Detta är jag just nu. Smått uttråkad och fetar i mig pizza.
Och nu ser ögonbrynen lite bättre ut va? Haha..
Nu är dom till min lättnad noppade, rakade och förminskade till en helt okej form.

Dock stör jag mig på att jag aldrig haft någon särskild böj på mina bryn. Dom går helt rakt över och inget mer. Och jag vet inte heller om jag vågar noppa dem böjda för jag har ingen aning om hur det skulle se ut på mig. Man passar ju inte i allting så därför är jag lite små orolig för att göra't nå.
Men nog om mina jävla ögonbryn. Fyfan vad ointressant!!

Idag har jag iallafall varit med Hanna en stund!
Sen åkte vi med Filiph, Rasmus och Daniel till macken och handlade massa onyttigheter. Sedan åkte vi till bjurs och lämnade Daniel och åkte sedan hem till Filiph och kollade på Braveheart. Dock hann jag och hanna inte titta klart för mina föräldrar skulle hämta oss.
Sen skjutsade vi hem henne och åkte sedan hem för att göra det jag gör just nu; äter pizza. Gissa om man känner sig fet. Först klämt i sig godis, läskeblask och annat snusk för att sen komma hem och äta pizza som dryper av fett. Ugh...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!