2011-07-22 ? 13:15:46

tidsfördriv.

Är du..
Arrogant: Ibland, om jag ska vara ärlig.
Osäker: Inte så ofta.
Trött: Inte just nu.
Intressant: Beror på från vilken vinkel.
Smart: Jajamen!
Barnslig: Ofta.
Liten: Nej, jag är stor jag.
Lätt: Galet tung bruschän.
Skoltrött: Nej!
Rolig: Tycker jag, haha.
Pratglad: Alla gånger.
Frågvis: Ibland.
Organiserad: Njae..
Blyg: Oftast inte!
Attraktiv: Kan vissa tycka kanske.
Vegetarian: Nej. Kött for the win!
Pålitlig: Ja.
Filosofisk: Mycket.


Har du..
Förföljelsemani: Nej?
Tvångstankar: Ibland.
Färgat håret: Många gånger.
Brutit några ben: Aldrig!
Några piercings: Naveln, tungan, labret & 7 i öronen.
Egen dator: Nej.
Bra självförtroende: Svajar lite.
Komplex: Ja.
Kysst någon: Haha, ja det har jag.
Haft sex: Ja.
Tagit nakenbilder: Det angår varken bloggen eller ni som läser den.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej!
Dumpat någon: Halvt/Ja.
Stulit någonting: Ja..
Gjort något olagligt: Nähä?


Vem..
Saknar du: Många.
Vill du döda: Haha oj, ingen tror jag.
Rörde dig sist: Mamma.
Slog du sist: Slåss inte. Hehe..
Kramade du senast: Jokke!
Kysste du senast: Filiph?...
Skrev du till sist: Tvillingsystern.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Ingen aning.
Vill du bli galet full med: Alla!! haha.
Gjorde dig riktigt glad senast: Patrik.
Fick du sms från senast: Tvillingsystern.
Ringde dig senast: -||-
Ska du gifta dig med: Min blivande man, eller ingen alls.
Får dig att skratta: Mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!