2011-07-20 ? 03:17:30

Så djävla dum.

Är detta min chans, och vågar jag ta den?
Vågar jag ta alla risker bara för att se ifall det fungerar.
För jag vet inte om jag är redo för detta. Även om jag så gärna vill.
Jag vill kunna hållas hårt i någons famn, bli pussad på i pannan.
Vara saknad av någon. Älskad av någon.
Vad underbart det skulle vara. Att få känna så igen.
Även om jag är så rädd för att det ska bli samma som alla gånger innan.
Det vill jag inte. Jag vill kunna vara säker med Honom.
Jag vill kunna se i Hans blick att Hans ögon glänser på grund av mig, att det är mig Han tänker på när Han vaknar. När Han reser bort.


Så många gånger innan.
Det är som att spola tillbaka en dålig film för att se om den. Bara för att.
Jag har varit så himla dum. Låtit mig övertygas så många gånger.
"Jag skulle aldrig göra så"
"Det finns bara du, varför skulle det finnas någon annan?"
"Jag älskar dig"


Alexandra, du har varit så djävla dum.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!