2011-07-26 ? 10:18:25

ostrich farm

Godmorgon allihopa! Vet ni vad? Jag är uppe i tid!

Klockan är strax tjugo över tio och jag är redan färdig och klar, vi ska nämligen bort hela familjen till Borlänge och kika på strutsar. Har varit där förut men dom är ju för söta de där strutsarna..
Och eftersom min syster aldrig färgade mitt hår igår så skulle hon FÖRHOPPNINGSVIS göra det idag istället.. Men det känns som att jag kommer att få göra det själv snart för jag vill gärna ha det gjort tills imorgon då jag ska iväg på bus, och sen vidare till crouisingen i Falun med bra människor!

Men ni ska jag borsta gaddarna och sånt där. Vi hörs senare idag, jag tar med mig kameran! Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!