2011-07-31 ? 00:54:32

Ny design och allmänt prat.

Jag är verkligen inte en människa som kan låta saker vara likadant hela tiden. Får nästan ångest och blir snabbt uttråkad. Så nu har jag pillat lite med desingen, gjort ny header osv. Blev skitbra tycker jag, iallafall för stunden.
Får väl se när jag ändrar mig nästa gång!

Och som det ser ut nu så åker jag förmodligen till min syster uppe på sollerön imorgon. Om mor och far vill vara jättejättegulliga och skjutsa upp mig dit.
Annars får det punga ut ett busskort. Iallafall påfyllningen på det jag haft sen förra sommaren.
Det är i såna här stunder man vill ha ett jobb, en snygg bil och en egen lägenhet. Och en gosig pojkvän som alltid kommer att vara mig trogen och älska mig i nöd och lust. Så chanserna är rätt små alltså.. He-he!
Den här helgen i ren allmänhet har varit rätt tråkig, men ändå känns det rätt skönt att ta det lugnt nu efter veckans bravader som varit.

Längtar till skolan gör jag också. Ska bli så roligt att få träffa nya människor, nya lärare och skapa sig ett så gott som helt nytt liv. Bara starta om och hoppas på att det landar ljust! :-)
Kommentarer
michelle

Haha, icke icke. Jag försökte vara lite diskret, höhö! Jaamenvisst, de va trevligt! :DD

2011-07-31 @ 01:47:23
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!