2011-07-16 ? 17:22:36

Nu är jag hemma med allmänt babbel i mun

Mycket dålig update från mig dessa dagar. Skäms på mig!
I am so sorry, please forgive me? Eller nåt. Haha.

Kom precis hem från Johan där jag sov över natten med Hanna och diverse personer efter en rätt vild och galen kväll hos honom. Välkomnade John Blund runt halv sex tiden eftersom Filiph aldrig kunde sluta prata.
Fysjutton alltså!! Han kan då babbla om precis vad som helst när som helst.
Tillslut gav jag upp och låtsades sova för att han skulle sluta. Elakt, men det var kris för mitt psyke och mina påsar under ögonen var som blåtiror och sträckte sig redan ner till näsan. Haha, förlåt lilla älsklingsfiliph! Och ikväll ska jag inte göra annat än och vara hemma med familjen och ta det så sjukligt lugnt.

Det har varit väldigt mycket festande, härj och andra galenskaper så nu måste jag vila. Och duscha. Och äta. Och en hel massa annat jätteviktigt som jag måste göra ikväll för att tillslut bara kunna lägga mig i sängen och smådö. Men nu har jag fått mitt sagt! Jag uppdaterar kanske senare ikväll.
Vi hörs och syns, det vet ni! PÖSS HÄJ.

Snyggingen med sned näsa heihei.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!