2011-07-18 ? 14:08:14

Nu är det kanske dags att hälsa på er ordentligt!

God eftermiddag på er!
Orkar faktiskt inte fråga hur ni mår för såvitt jag vet så bryr sig inte en jävel om att svara på sånt trams när man är småbloggare som mig. ;-) Det är bara Blondinbella och Kenza som kan göra sånt där.
Inte vi b-bloggers som tror att vi äger och har gigantiska bloggar. Man borde egentligen skaffa en Gilla-knapp på bloggar. Allt skulle bli mycket enklare då.
Men nog om det!

Idag vaknar jag klockan tio, utan en blund av sömn, utav att jag hör ett bekant ljud från andra änden utav rummet. Det liksom, droppar. Jag fasar för tanken och jag har såklart rätt. En vattenläcka. Igen.
Suckar ljuuudligt och går upp till min sovande mor som får ta itu med katastrofen.
Så nu rinner allt vatten ner i en söt hink från en ränna på den såkallade vinden tills pappa kommer hem om någon timma och förhoppningsvis fixar det.

Mina ögon verkligen hänger som om jag snortat kokain sen födseln.
Jag är så trött.


Ja det må ni tro, jag hänger faktiskt läpp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!