2011-07-01 ? 22:36:31

Ni frågar, jag svarar - sminkvideo/sminkguide.

Hej, skulle inte du kunna göra en video eller lägga ut bilder när du sminkar dej för jag tycker att du är sjukt duktig på de och skulle vara kul och se och få lite tips :) <3 Kram :)

Hejsan på dig! Tack för det första, det glädjer mig att du tycker om det. Och en video har jag fått fler förfrågningar om och jag har faktiskt varit väldigt snål med såna vilket jag förklarat varför några inlägg under (där jag faktiskt gjort en videoblogg!) Men det kan ordnas, absolut!

Fortsätt ställa såna här frågor och berätta gärna vad alla du och alla ni andra vill se mer utav. Även om bloggen faktiskt är väldigt känsloinriktad så gillar jag nya idéer som får dig och många andra att inspireras av det jag skriver och gör. Kram!!
Kommentarer
Anonym

jag vill också säga att jag tycker du är GRYM på allt som har med smink, hår att göra. kanske lite bra skönhetstips för ett fint hår? :)

2011-07-02 @ 14:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!