2011-07-28 ? 23:15:56

Ni frågar, jag svarar - hål i brosket, örat.

"Gör ont att ta hål 'högst upp' i örat, jag såg att du hade de. din blogg äger, kram."

Tack så mycket för det första!! Ja, det gör faktiskt väldigt ont för det är det mycket brosk och sånt som gör att det helt enkelt gör det lite ondare/svårare att ta där. Dock vet jag inte om det gör ont att göra det på salong eftersom jag tog mitt själv. Och det var smärta det! Dessutom är mitt inte direkt "fint" så jag rekommenderar att göra det på salong eller hos någon som är utbildad!

Dålig bild men ni ser ju själva att det är väldigt rött, irriterat och så vidare.
Men jag har den i för att jag tycker om den. Dumma mig.. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!