2011-07-29 ? 17:57:51

Matlagning

Herrejisses nu har jag stått i ordenligt ett par timmar kan jag ju säga nu direkt - med matlagning, åt fem pers med mig inräknat.
Skojar då inte om att man fick tänka till vad alla ville ha och inte ha i maten!
Lillebror äter inte vissa kryddor, pappa hatar lök, lillasyrran kan inte äta för kryddat/starkt. Mamma är allätare. Haha. Men alla tyckte det var supergott så det ger ju mig lite pluspoäng när jag börjar gymnasiet. Kanske kan bli något utav mig iallafall, haha ;-)
Nu ska jag fläska mig ute i solen återigen de sista glimtarna jag får utav den. Och senare ikväll åker nog jag och familjen till Wolf Fm festivalen nere på byn. Blir toppen det! Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!