2011-07-13 ? 01:02:34

late update

Hej på er!
Kom nyss hem från Hanna som helt random väcker mig kvart över tio och tycker att vi ska umgås litegrann. Och innan jag somnade vid sjutiden så hade jag precis kommit hem från Fanny och Emma. Kände mig så poppis där en stund. Wohoo.
Åkte hem med pappa som slutade jobbet vid tolvtiden och nu sitter jag här med en kall Ramlösa. Gottgott!
Är inte ett dugg trött så jag lär väl bli sittandes här ett tag till, för nu verkar internet gå en aningen snabbare så man inte lessnar direkt.
Min otroligt begåvade lillasyster har ju överskridigt gränsen på vårat internet med nå jävla dockspel online så dom som har hand om vårat bredband (eller vad man nu kallar det?!) har så gott som stängt av hela internet.

Det går riktigt fort nu måste jag säga!! Klantröv till lillasyster man har.


Snygg igår!!!!!! Aghh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!