2011-07-26 ? 22:52:27

kvällens nylle och framtidens hår



Såhär blev håret förresten! Äntligen känner jag igen mig själv igen. Trivs verkligen att vara svarthårig, även om jag länge drömt om en blodröd färg på knoppen, men det är jag alldeles för mesig för att riskera igen.

Gud vad trött jag är. Det märks verkligen att man gick upp tidigt imorse, men det var det värt. Längesen jag hunnit med så mycket på en dag förut.
Ska strax ta mig något att äta för jag kände precis hur magen började knorra lite småirriterat, och sen tror jag att det blir godnatt för min del.

Och imorgon bär det av till bojsen för att träffa de trevliga pojkarna Patrik och Simon, om allting går som planerat.. sedan drar vi ner mot Falun. Blir awesome. :-) Killar är bra mycket skönare sällskap än tjejer förresten. Hu blä för oss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!