2011-07-20 ? 21:47:25

Jokkiboi

Hej på er!
Har precis kommit hem från Falun efter en mycket härlig och jättebra dag med min lille tokjokke. Nu märks verkligen att jag har saknat någonting i mitt liv de senaste månaderna. Med honom som sällskap ler man alltid, oavsett om man är sur eller glad. :-) Har rätt ont i munnen nu faktiskt för att jag skrattat och flinat så mycket dessa timmar!

Nu tänkte jag slå igång en film (bara för att JAG äntligen hittat videodosan, score!!!) och bara mysa resten av kvällen och njuta av mitt mysiga lilla liv jag lever förtillfället. Puss på er!

Cool kille jag knäppte kort på förra sommaren. Ohhh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!