2011-07-11 ? 23:08:10

I brist på inspiration.


God kväll! Och för vissa, godnatt.
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, som jag trodde.
Men jag tog tummen ur röven och fotade en hel del, som ni kanske märkt här i bloggen. Dock är jag rätt snål med bilder och vill helst inte peppra hela bloggen med bilder från en och samma dag.
En gnutta dubbelmoral eftersom det faktiskt hänt men nu på senare dar så tycker jag det bara ser dumt ut.

Men just nu så sitter jag här med min kopp varma choklad (fast jag tror den är rätt sval just nu) och med en bok som jag snart ska lägga vantarna på. Men först måste jag finna lite ro och det är inte det enklaste när kattungen och den vuxna hankatten i huset fightas det värsta dom kan. Suck..
Kommentarer
Anonym

Vad är det för bok?

2011-07-12 @ 02:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!