2011-07-20 ? 01:09:40

Hur säger man god kväll fast på natten?...

..."God natten" på er läsare som är vakna vid den här tiden på dygnet. :-)
Hoppas ni alla haft en bra dag även om vädret sviktat litegrann under dagen som gått, iallafall de timmarna jag varit vaken.
Jag ska strax tvätta bort sminket från dagen och göra ett tappert försök i att sova vilket jag tror kommer att misslyckas ganska rejält. Men det är alltid värt ett försök! Men först ska jag njuta en liten stund till av lugnet omkring mig.

Imorgon (idag) ska jag träffa Jokke för första gången på månader!
Det kommer att bli astrevligt att få träffa honom igen. Har saknat det där fånet faktiskt även om han är smått utvecklingsstörd. :-)
Hoppas ni sover gott inatt, och hoppas jag också gör det. Om jag ens somnar. Hej med er! Kommer kliva upp tidigt imorgon så det blir iallafall ett inlägg innan jag sticker iväg. Puss.
Kommentarer
Anonym

lol

2011-07-20 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!