2011-07-10 ? 21:44:46

ett par piercingfrågor...

Hej fina du. Jag ska ta hål i naveln snart och du har väl redan det? Får jag fråga några frågor? :-)
1. Gjorde det ondast när nålen stack i eller när dom satt i själva smycket?
2. Började det blöda?
3. Gjorde det ondare än du trodde?
4. Började du gråta?
Tack på förhand! :-D

Hej på dig! Jajamen, tror det var fyra år sen nu.. hehe. Absolut får du göra det!
1. Inget utav det. Det som gör ont är när dom drar upp skinnet med en tång innan dom trycker igenom nålen. Tänk att du klämmer dig det värsta du kan på magen med tummen och pekfingret. Så ont gör det, obehaglig smärta.
2. Bara någon droppe faktiskt.
3. Nej, faktiskt inte. jag trodde jag skulle svimma eller något men det gick på en halv sekund så man hann lixom inte regera riktigt.. Dock låg jag och halvskrek "FAN, FAN, FAN!" när han körde igenom nålen för att jag var rädd.
4. Nej, det gjorde jag inte! Jag skrattade efteråt och hade lite ont bara.

Hoppas svaren hjälpte till! Man ska aldrig tro det värsta om piercingar/tatueringar osv. Det är inte så hemskt som man tror!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!