2011-07-03 ? 23:34:34

En sorts djävla balans bara.

Det känns som att jag vill börja leva mitt liv annorlunda. Inte vara så paranoid, misstänksam och frånvarande. Bara leva mitt liv fullt ut och göra det jag gör allra bäst. Att vara mig själv.
Även om det ingår i min personlighet så betyder inte det att det är något jag trivs med. Det förstör mig lika mycket som det förstör för andra.
Ibland vill jag bara ta det lugnt, sluta oroa mig för exakt allting och tänka lite på mig själv och hur jag mår. Istället för att tänka på alla andra. Nångång så känns det som att det vore okej, faktiskt.
Även om människor är så djävla trångsinta och kallar det egoism.
Jag har väl all rätt i hela vida världen att få bry mig om mig själv nångång jag också? Va?
Livet är inte så djävla rättvist jämt men jag försöker mäta upp det i lika stora mängder för att få en sorts balans.
Det är det enda jag vill.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!