2011-07-11 ? 02:14:22

Detta är anledningen till att jag skriver som jag gör i min blogg.

När man ser sig själv och inser att man faktiskt är helt maktlös så blir jag så ledsen. På mig själv.
Jag blir frustrerad av att bara sitta och se allting hända framför mig utan att kunna göra mer än att lägga en kommentar som senare viftas bort med vinden. Varför kan inte jag beröra och göra något som betyder åtminstone någonting för människor. För det är det enda jag vill.
Jag vill vara snäll, omtänksam och visa att jag bryr mig utan att människor ska ta det fel. Som det alltid blir. Fel.
Jag vill kunna säga fyndiga och kloka saker åt osäkra människor och hoppas att dom tänker om, eller efter.
Jag vill inte bara säga mitt och låta det passera. Precis som jag själv gjort mot många människor som försökt hjälpa mig genom åren. Bara låtit det passera förbi utan berörning i mitt sinne. Jag var för kall helt enkelt. Och arg. Besviken. Gud vet allt. Men det är jag inte längre.
Tillslut tog jag faktiskt åt mig. Jag tänkte faktiskt om efter många år och nu vill jag kunna göra samma sak. Jag vill kunna beröra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!