2011-07-11 ? 04:03:05

dags för sömn

Nej, nu har jag setat här i timtal utan att komma fram till något vettigt.
Iallafall inte mer än jag brukar såhär på morgonen då alla tankar far omkring vildare än någonsin.. bokstavligen.
Tur för mig att jag inte är helt ensam.. nu blev det spännande va? Too bad!
Imorgon (idag) tror jag att det blir en helt vanlig hemmadag om ingen har andra förslag. Jag funderar på att sova tills jag dör. Låter som en bra idé. For now. Men nu ska jag sova till klockan 13-14:00 som det brukar sluta när jag går och lägger mig såhär sent.. Vi hörs då! Hej med er.

P.s Jag skojade om att sova tills jag dör.
P.s2 Jag har seg humor.
P.s3 Det visste ni nog förmodligen efter det första p.s:et.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!