2011-07-14 ? 09:59:12

bakfylla sugerrrr

Gårdagen var störtkul även om jag fick gå hem rätt tidigt, men somnade ändå alldeles för sent. Gick upp klockan åtta och var på lasarettet halv nio.
Mådde man nå skit eller?
Ja, brutalt också!!
Och nu sitter jag här, vidrigt trött och dricker Loka som tröst för jag vägrar gå och lägga mig nu när jag väl är uppe med tuppen.. Men ska nog lägga mig och läsa lite i min bok som snart är slut.. haha! Har man väl börjat läsa är det så himla svårt att sluta på ett bra ställe eftersom man alltid vill veta vad som händer härnäst osvosv.
Och sneare åker jag nog till Hanna sen sover hon här om allting går enligt gårdagens planering, om hon minns något från den. Haha. Men nu ska jag dra mig. Hörs häj. :-)

Jag igår! Dock bytte jag till en turkos/lila/vit/blå rutig skjorta för att matcha upp det ännu ett snäpp. ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!