2011-07-24 ? 18:03:35

All these wacky days in my wacky life

Hej på er!
Varit den kassaste uppdateringen nu de senaste dagarna men bloggen kommer ändå som andra, tredje, fjärde prioritering när jag har så mycket annat som är roligare för mig än att sitta här vid datorn och dega!
Somnade tio imorse efter en väldigt rolig och sjuk natt med tjejerna och diverse pojkar. Vaknade igen vid två men somnade om till halv fyra, sen åkte jag raka vägen hem för jag var helt slut efter två dagars håll igång.

Och eftersom söndag är den ultimata hej-kom-och-hjälp-mig dagen på hela veckan så tänker jag strax lägga mig i sängen och tycka jävligt synd om mig själv och förbanna min eländiga bakfylla (som brukar komma sig smygandes oftare än vanligt nuförtiden? knepigt) för att den orsakat mig en vedervärdig huvudvärk och en allmän trötthet för själva livet. Haha. Vi hörs kanske senare!
Pussipussipuss på er bloggreaders tiiep.

Jag tycka om mina nyfärgade & omnoppade bryn. Weeho.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!